Informacja dotycząca Programu Dobry Start

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wasilkowie informuje, iż od dnia 01.07.2021 r. zadanie dotyczące wypłaty świadczenia z Programu „DOBRY START”  na rok szkolny 2021/2022 będzie realizowane przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych.

Składanie wniosków będzie odbywać się tylko w formie elektronicznej, a obsługą w pełni zautomatyzowanego procesu zajmie się Zakład Ubezpieczeń Społecznych.

Wszyscy rodzice od 1 lipca mogą, tak jak w ubiegłych latach, składać wnioski online: 

  • przez Portal informacyjno-usługowy Emp@tia
  • przez bankowość elektroniczną
  • przez portal PUE ZUS.

Wnioski należy składać do 30 listopada.

Wnioski złożone w Ośrodku nie będą rozpatrywane.

Udostępniający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wasilkowie

Wytwarzający/odpowiadający: Margarita Jaroszuk

Data wytworzenia: 2021-06-24

Wprowadzający: Informatyk MOPS

Data modyfikacji: 2021-06-24

Opublikował: Informatyk MOPS

Data publikacji: 2021-06-24